W Call of Duty: Broń używana najczęściej w rundach bash. Ze względu na małą ilość nabojów w magazynku i słabe obrażenia jakie zadaje nie ma ona zbytniego zastosowania w grze i używa się jej w ostateczności.
Dane techniczne:
Kaliber: 11,43 mm Waga: 1080 g Długość: 210 mm Magazynek: 7 nabojów Colt 45 w rzeczywistości:
Colt 45 w Call of Duty:
Browning Automatic Rifle
Realia: Ręczny karabin maszynowy używany przez Amerykanów zarówno w pierwszej, jak i drugiej wojnie światowej.Skonstruowano go w 1917, a jego projektantem był John Browning. Działanie tej broni opiera się na odprowadzaniu gazów prochowych przez boczny otwór w lufie. W późniejszych modelach tego karabinu wprowadzono dwójnóg oraz zastąpiono drewnianą kolbę plastikową, dzięki czemu zmniejszył się ciężar całej broni.
W Call of Duty: Broń chętnie wykorzystywana przez fanów szturmu. Idealnie nadaje się do walki w średnim dystansie, jest bardzo celna i stabilna. Wadą tej broni jest jej ciężar, który w trakcie gry spowalnia ruchy gracza oraz mała ilość nabojów w magazynku.
Dane techniczne:
Kaliber: 7,62 Waga: 8,6 kg Długość: 1214 mm Magazynek: 20 nabojów Prędkość początkowa pocisku: 805 m/s Bar w rzeczywistości:
Bar w Call of Duty:
M1 Garand
Realia: Karabin samopowtarzalny skonstruowany przez Johna C. Garanda. W 1936 r. został oddany na wyposażenie armii amerykańskiej pod oznaczeniem wojskowym Rifle, .30 Caliber, M1. W uzbrojeniu armii amerykańskiej pozostawał do 1957 r., kiedy został zastąpiony przez karabin M14. Podobnie jak Bar działa na zasadzie odprowadzania części gazów prochowych przez boczny otwór przewodu lufy.
W Call of Duty: Bardzo wydajna, szybkostrzelna i efektywna broń. Jej największą wadą jest to, że nie da się jej przeładować dopóki nie wystrzelimy całego magazynka.
Dane techniczne:
Kaliber: 7,62 Waga: 4,32 kg Długość: 1100 mm Magazynek: 8 nabojów Prędkość początkowa pocisku: 825 m/s M1 Garand w rzeczywistości:
M1 Garand w Call of Duty:
Springfield
Realia: Amerykański karabin powtarzalny opracowany w firmie Springfield Armoury. Został oddany na wyposażenie armii amerykańskiej w 1903 r. Całkowita konstrukcja karabinu była wzorowana na karabinie Mauser.
W Call of Duty: Broń zaliczana do snajperek. W grze dostajemy wersję Springfielda dla strzelców wyborowych, która charakteryzuje się tym, że posiada celownik optyczny i chwyt pistoletowy.
Dane techniczne:
Kaliber: 7,62 mm Waga: 4,0 kg Długość: 1100 mm Magazynek: 5 nabojów Prędkość początkowa pocisku: 700 – 850 m/s Springfield w rzeczywistości:
Springfield w Call of Duty:
M1A1 Carbine
Realia: Karabinek samopowtarzalny produkcji amerykańskiej. Model M1A1 został stworzony w 1942 roku dla spadochroniarzy, wyróżniał się tym, że posiadał składaną na bok kolbę.
W Call of Duty: Karabin o dużej sile rażenia lecz małej masie. Nie trzeba go ładować po każdym strzale, dodatkowo ma jeszcze dużo naboi w magazynku. Podsumowując, dobra broń.
Dane techniczne:
Kaliber: 7,62 mm Waga: 2,62 kg Długość: 905 mm Magazynek: 8 nabojów M1A1 Carbine w rzeczywistości:
M1A1 Carbine w Call of Duty:
Thompson
Realia: Pistolet maszynowy produkcji amerykańskiej firmy Auto-Ordnance, znany również pod nazwą Tommy Gun. Model M1 jest najbardziej uproszczoną wersją tej broni. Zamek półswobodny zastąpiono zamkiem swobodnym, a rękojeść napinania zamka przeniesiono na prawy bok komory zamkowej. Wersja M1 była zasilana tylko z magazynków pudełkowych. Wniesiono ją do służby w 1943 r.
W Call of Duty: Cechuje go duża szybkostrzelność, lekkość i wygodny celownik. Dostosowany do walki na krótkie odległości.
Dane techniczne:
Kaliber: 11,43 mm Waga: 4,7 kg Długość: 813 mm Magazynek: 30 nabojów Thompson w rzeczywisto?ci:
Thompson w Call of Duty:
Oprócz wyżej wymienionych broni, w kampanii amerykańskiej mamy również do dyspozycji Fragmentation Grenade:
|